Jouluedut: Koko valikoima -15 %
sekä 60 päivän rajaton palautusoikeus & ilmainen toimitus
Katso kampanjatiedot tästä

Voinko vaihtaa tai palauttaa verkkokaupasta ostamani tuotteen?

Totta kai! Tarjoamme kaikille tuotteille 30 päivän vaihto- ja palautusoikeuden. Voit palauttaa tuotteen, vaihtaa kokoa tai väriä tai vaihtaa tuotteen kokonaan toiseen. Jos vaihtamasi tuote on kalliimpi kuin alkuperäinen tuote, lähetämme sinulle sähköpostiin maksulinkin erotuksen maksamista varten. Mikäli vaihtamasi tuote on halvempi kuin alkuperäinen tuote, hyvitämme tilauksestasi tuotteiden erotuksen.

Kun palautat tuotteen, maksu palautetaan samalla maksutavalla kuin mitä tilauksessa on käytetty.

Löydät tarkat vaihto- ja palautusohjeet täältä.

Uusi neule tuntuu kovalta ja kutittaa, mitä voin tehdä?

Koneella valmistetut neuleet tuntuvat aluksi hieman kovilta käsin neulottuihin verrattuna.

Neulepinta neulotaan tiukaksi, jotta neuleesta tulee pitkäikäinen. Uudessa neuleessa on valmistuksessa syntyneitä jännityksiä ja kierteitä, mutta neule pehmenee selvästi käytössä, jolloin neule on entistä mukavampi yllä.

Voit nopeuttaa pehmenemistä harjaamalla tai höyryttämällä neuleen sisäpintaa tai pesemällä neuleen hellästi käsin viileässä vedessä. Nämä keinot tepsivät usein myös, jos neule kutittaa. Alpakan villan, erityisesti Baby Alpacan tai Premium Baby Alpacan, on todettu sopivan lähtökohtaisesti hyvin myös herkälle iholle.

Haluamani tuote on loppu varastosta, tuleeko tuotetta lisää?

Mikäli haluamaasi tuotetta ei ole tällä hetkellä varastossa, voit liittyä tuotteen ilmoituslistalle, jolloin lähetämme sinulle sähköpostia, kun tuotetta on jälleen saatavilla. Näin liityt ilmoituslistalle:

  • Valitse haluamasi tuote ja koko.
  • Koon alle tulee ilmoitus “Varasto loppu. Ilmoita minulle kun tuotetta on jälleen saatavilla.”
  • Klikkaa: Liity ilmoituslistalle.

Huomioithan, että jos tuotteessa on maininta “poistuu mallistosta”, sitä ei ole enää tulossa lisää.

Miksi lahjakorttini koodi ei toimi?

Tarkistathan, että olet kirjoittanut lahjakortin koodin kokonaan yhteen kirjoitettuna, ilman välilyöntejä. Esimerkki: lahjakortti22XX.

Mikäli lahjakortin koodi ei edelleenkään toimi, olethan yhteydessä info@alpa.fi.

Neuleestani on irronnut nappi, saanko teiltä uuden?

Kyllä, mikäli nappeja on saatavilla. Lähetä meille sähköpostia info@alpa.fi ja kerro osoitteesi ja neuleen nimi tai lähetä kuva neuleesta. Toimitamme napin maksutta postitse.

Miten käytän lahjakorttia tai alekoodia verkkokaupassa?

Kun tuote on ostoskorissa, kirjoita lahjakortin koodi kokonaan “Alekoodi tai lahjakortin koodi”-kenttään ja klikkaa “Käytä alekoodi”. Voit käyttää lahjakortin myös osissa.

Mistä löydän värien sanalliset kuvaukset?

Värien sanalliset kuvaukset löydät täältä! Päivitämme listaa mahdollisimman pian uuden värin lanseerauksen yhteydessä.

Minkä korjauksen valitsen neuleelleni?

Mikäli olet epävarma minkä korjauksen valitset, ota yhteyttä info@alpa.fi ja liitä viestiin pari kuvaa neuleesta. Näin voimme arvioida korjauksen tarpeen ja antaa hinta-arvion.

Saako teiltä korjauslankaa?

Kyllä, mikäli lankaa on saatavilla. Lähetä meille sähköpostia haluamastasi korjauslangasta info@alpa.fi. Kirjoita viestiin tuotteen nimi, väri ja yhteystietosi.  Toimitamme langan maksutta kirjeitse.

Voiko vaihtotuotetta varata?

Emme valitettavasti voi varata tuotteita. Käsittelemme vaihdot ja palautukset saapumisjärjestyksessä n. 10:ssä arkipäivässä. Mikäli vaihtotuotetta ei ole enää varastossa, kun palautus saapuu, olemme asiakkaaseen yhteydessä sähköpostitse.

Halutessasi voit tehdä uuden tilauksen haluamastasi tuotteesta ja palauttaa saamasi neuleen normaalisti.